En rolig dag :)

Hej!
Idag hade jag spanskprov. Det gick bra, verkar det som i alla fall. Feliz Navidad till Antonio för nu är det ingen mer spanska år 2008. Efter det var det historia. Mycket trevligt. Snackade mer med vissa personer än vad jag har gjort under hela terminen. Så det var ju framsteg.
På lunchen åt jag julbord till julmusik. Väldigt mysigt!
Där efter var det matte och då fick man ju lite överraskningar. SURPRISE!

Jag missade 20min av idrotten för jag var hos tandläkaren. Yes! Jag hade inga hål... som vanligt. Sen blev det dans. Först linedance. Väldigt roligt faktiskt. Sen blev det bugg som är ännu roligare. :)

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Den gick SJUKT BRA! Jag hoppade bra och sprang snabbt. Toppen! Imorgon har jag det fasansfulla politikprovet, men det ska jag väl klara det med. 

Ha det gött så hörs vi imorgon <3
 
27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

dagar kvar till julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0