God morgon!

God morgon!
Jag steg precis upp för snart ska jag ut och sälja kvällsposten. Min största inkomstkälla. Hoppas alla betala för hela julen idag!

Fredag var det igår och det innebar SKOLAVSLUTNING och JULLOV! Gick upp vid halv 8 och gjorde mig i ordning. Kvart över 9 började avslutningen i Vellinge kyrka. Jag måste säga, Herretorps avslutningar är bättre. Efter det spelade hela klassen julklappsspelet. Jag vann honung. Det stod kanske inte på önskelistan precis, men jajja. Man kan inte ha tur alltid.
Sen cyklade jag hem, och på vägen mötte jag Erika. Vi gick hem till mig och åt resterna av kladdkakan. Efter det spelade vi spel och gjorde en packlista till Kanarieöarna. När klockan var 17.00 kom vi på att vi inte hade ätit mer än frukost den dagen. Vi var vrålhungriga. Men det var inte lönt att äta eftersom middag snart var klar. Vi hade i alla fall så kul att vi glömde äta.
På kvällen stack jag till Erika, och vi bytade såg film, masserade varandra och gav varandra julklappar. Jag fick 3 par örhänge och hudlotion av henne. TACK! Det var jättefint!

Det var min dag. Idag är det också fullt upp men jag har nog tid att skriva lite då och då.

Puss och kram


Erika Håkansson

Kommentarer
Postat av: Amanda

god morogn :)

2008-12-20 @ 08:37:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0