Prov, stan, julklappsspel...

Heej!
Dagen började med att jag trodde det var fredag, men det insåg jag ganska fort att så var inte fallet. Det var torsdag och det betydde samhällsprov. Men faktum är att provet var inte alls så svårt som jag trodde. Alla sa:
"Det är mycket svårare än historian", "Det svåraste provet på gymnasiet".
Men nä, det tyckte inte jag och jag vet att många håller med mig. Nu har jag ju inte fått veta resultatet än. Kanske inte borde yttra mig innan det.

Efter skolan som slutade 11.10 cyklade jag, Swärd och Jasmine hem till mig och bakade kladdkakor till imorgon. MUMS! Sen kom Erika. Då åkte vi inte till stan för att köpa de sista julklapparna, så nu är det färdigt. Skönt!

På kvällen var det träning. Roligt värre! Vi hade julklappsspelet och alla blev typ helt galna, haha. Emelie hade 3 paket när det var 12 sekunder kvar. Hon hade 1 när spelet var slut. Jag fick 2 paket. Ett jättegulligt block, och skumtomtar.
Erika fick en engångskamera. Asså, stenålder eller vad. Den hade vi sjukt kul med i alla fall. Det värsta är: Man kan inte radera bilder på en engångskamera! Haha. Så nu ska vi starta ett bildarkiv i Södervångshallen!

Ja, det har varit en händelserik dag. Vad har ni haft för er?
Puss och Kram


Detta är inget mot hur vi var idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0