Rekord... i sovning

God morgon!
...eller god middag kanske jag borde säga.
Idag har jag slagit mitt eget rekord i sovning. Kanske inte så mycket att skryta med, men jag jag blev väckt HALV TOLV. Jag har typ max sovit till halv elva tidigare. Men igår var det ju Petri vs Borgar (som var jättekul, lite ont i fötterna bara) och vi kom inte hem förän efter 2. Om man sen lägger till min sömnbrist som jag har haft i 2,5 år så var det inte så konstigt ändå.

SÅ, då sitter jag här i min pyjamas och skriver. När jag tar tag i mitt liv ska jag och pappa övningsköra, så ett tips. Håll er inomhus! Ikväll är det träning (big smiley på det) och efter det ska Frida, Hanna, Malin och jag byta julklappar.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0