Störtförkyld

Hej!
Jag är en fökyldningsbomb. Inte kul. Men jag överlever. Träningen gick jättebra till andra halvan av loppen. Då tog det stopp. Inte kul.

Skola idag. Även om min mamma tror att det är torsdag så är det måndag. Härliga måndag. Jasmine och jag kommer göra världens bästa pjäs. Längtar faktiskt. Kul.
Efter skolan skulle jag sitta med i något programråd med fem andra elever. Men det var bara jag som kom, så allt jag sa gick ju igenom. Kul.
Även om denna dagen känns väldigt flummig så blev det ett serious talk mitt i alltihopa. DET KOMMER FUNGERA - våga inte säga något annat.

Ha det bra. Vi ses snart hoppas jag.

P.S. Malin, ska vi gå i stan och handla julklappar på fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0