Lussevakadagen

Igår blev det som sagt basket som uppvärming. Det slutade med näsblod, blodklumpar och sned käke. Hihi.
Marcel och jag krockade (fastän vi var i samma lag) och jag fick alla dessa "skador" hihi. Ja, det är väl lite typiskt mig.

Idag började dagen med två Luciatåg. Först det finaste. Herrestorp gick Lucia i Eskilstorps kyrka. Vackert säger jag bara. Sen direkt till Sunds Luciatåg i matsalen. Fint det med. Bilder finns längre ner.

Dagen fortsatte med fika med Jasmine (som äntligen är frisk!), Frida och Hanna. Lunchade även med dessa töser + Louise. Väldigt roligt Sen engelska, och pjälsinspelning. På lunchen glomde Frida sin väska, hur man nu kan göra det, men jag hittade den och "räddade" dagen. Hihi. Sista lektionen var spanska. Ganska soft. Fick sluta 40 min tidigare!

Nu blir det jul pynt, men kolla först in bilderna.



Herrestorps Lucia, Amanda. Sjunger som en gud!




Erika, supersöt!



Min syster, hade helt klart det finaste håret!



Melinda, glittrande



Herrestorps Luciatåg, den finaste!


------------------------------------------------------------------------------------------------




Sunds stjärngossar började med stjärnsprakande gitarrsolo



Sunds Luciatåg



Fika med tjejerna



Lite flum på engelskan, men det var kul!
                                 

Kommentarer
Postat av: Bajs.se

Ja jag vet D:DD::D:D:D:D:D:D: jhiiihihihihiih :DD::D:D:D:<33333

2008-12-12 @ 17:18:44
Postat av: Anonym

Ja jag vet D:DD::D:D:D:D:D:D: jhiiihihihihiih :DD::D:D:D:<33333

2008-12-12 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0