Världens snyggaste

Heej :)

Igår såg jag Twilight!!! med Frida, Daniel, Lasson och André. Asså, det var helt sjukt, otroligt bra. Jag var helt förtrollad. Dessutom är Robert Pattinson nog den snyggaste personen jag har sett. Ja, den var underbar!
MEN JAG MISSADE IDOL! :,( Men det var bra att Kevin kom till finalen i alla fall. Han är bäst!

Idag blev det först kvällsposten, sen åkte jag till Atleticum där jag egentligen skulle ha tävlat, men kunde inte pga min ljumske. Det sög!!! Så jag var funktionär istället. Grattis till alla som persade!
Ikväll ska jag och Erika käka pizza och titta på film. Senare kommer Theresa. Väldigt roligt!



Edward Cullen/Robert Pattinson <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0