Veckans lista - v 51



Från och med idag kommer jag lägga ut "Veckans lista" på min blogg. Den kommer läggas ut på söndagar men jag skriver förra veckans lista idag istället. Enjoy v 51!

Veckans LÅT: Build me up Buttercup
Veckans KLÄDSEL: Tunika
Veckans FRISYR: Utsläppt hår uppsatt med två klämmor
Veckans MAT: Julmat
Veckans HÄNDELSE: Avlsutning/jullov
Veckans PLANER: Hur blir nyår?
Veckans VILL HA: Julklappar
Veckans SAKNAD: 9a, Herrestorp
Veckans DROG: Godis
Veckans TRÅKIGASTE: Proven
Veckans KÖP: Julklappen till Frida (En jättesöt kuvertväska med rosette)
Veckans HUMÖR: Glad
Veckans SJUKA: Erika och jag i fredags
Veckans KOMPLIMANG: "Du är bäst"
Veckans SKRATT: Tjejkvällen i lördags
Veckans DRYCK: Bubbelvatten med citron
Veckans LÄNGTAN: Jullov!
Veckans SPAN: En massa snyggingar
Veckans KÄNDISSPAN: Robert Pattinson <3
Veckans TELEFONSAMTAL: ?
Veckans VÄNNER: Erika, Frida, Malin, Hanna
Veckans KÄRLEK: Robert Pattinson

Kommentarer
Postat av: Bellaella

Skönt att höra :D god jul!

2008-12-23 @ 23:26:19
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Angie

Tack! M kopt socketkaksmix o tfrukt I sockerlag o lite bit glasyr;) poppis jultarta pa de sydliga breddgraderna:)

2008-12-24 @ 00:30:09
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: så lite så!



goood jul :DD

2008-12-24 @ 11:15:45
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0