Veckans lista - V 52



Veckans LÅT: A million candles burning - Martin Stenmark
Veckans KLÄDSEL: Jeans
Veckans FRISYR: Utsläppt
Veckans MAT: Tacos
Veckans HÄNDELSE: Julafton
Veckans PLANER: Hur blir nyår?
Veckans VILL HA: Värme
Veckans SAKNAD: Kanarieörna
Veckans DROG: Träning
Veckans TRÅKIGASTE: Ingen träning
Veckans KÖP: Kuvertväska
Veckans HUMÖR: Spänd
Veckans SJUKA: Sova över hos mig
Veckans KOMPLIMANG: Massor
Veckans SKRATT: Sova över hos mig
Veckans DRYCK: Julmust
Veckans LÄNGTAN: Kanarieöarna
Veckans SPAN: Det ni...
Veckans KÄNDISSPAN: Martin Stenmark
Veckans TELEFONSAMTAL: ?
Veckans VÄNNER: Erika, Frida, Malin, Hanna (samma som förra veckan men de är ju bäst!)
Veckans KÄRLEK: Alla möjliga snyggingar

Kommentarer
Postat av: nicole

hejhej ! jag heter nicole , och tycker att du har en jätte fin blogg ! men du får komma runt lite och kika på min blogg om du har lust :) hejdå ha det så bra imorrn på nyår .

GOTT NYTT ÅR KRAMAR NICOLE :)

2008-12-30 @ 21:23:01
URL: http://nicolees.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul med veckans lista :D

oh gud vad jag blev sugen på julmust :P <3

2008-12-30 @ 23:02:11
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0