Först ut!

Hej Vellinge, Skåne, Sverige, Världen?

Louise här. Jag har märkligt nog skaffat mig en blogg. (Trodde aldrig jag skulle göra det) men, men. Livet är fullt av överraskningar. 16 jordsnurr är jag och obegripligt sportintrsserad. Därför kommer min blogg handla mest om sport av alla olika typer. Mest friidrott, det är ju det jag brinner för. Det bästa som finns är att stå på löparbanan inför sitt sista trestegshopp. Publiken står upp och klappar i takt. Vilken kick man får alltså.

Men nu ska jag inte tråka ut er mer. Vi hörs en annan dag.

OBS! Alla hjärtans dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: du vet fortfarande vem...

vem blev utsedd till världens bästa fotbollspelare av fifa 2008? Kan du det va????????????????????

2009-02-28 @ 01:21:46

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0