25 dagar kvar

Hej!
Vill först berätta att jag hade jätteroligt igår. Först Vanningen, sen mys med Jasmine i IT-caféet, sen spanska då man fick sluta tidigare. Efter det blev det Nova Lund med mamma. Jag köpte en jättefin nyårsklänning, men den får ni se på nyår. Efter det fest hos Kicki.

Den andra saker är att VI ÄR VÄNNER IGEN! Väldigt glad över detta!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag gå ner och äta frukost för att om 25 min gå ut och sälja kvällsposten. Hoppas de ger mycket dricks!



27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

dagar kvar till julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0