Direkt fran Rom

Hej!
Nu sitter jag i laungen i Rom. (Det ar bara har jag har tillgang till dator). Om 1,5 timme flyger jag hem till Sverige, men vistelsen i Rom har varit fantastisk! Jag berattar mer nar jag kommer hem. (Da kan jag lagga in alla bilder).
Men en sak kan inte vanta. Jag sager bara: GUD VAD SNYGGA KILLAR DET FINNS I ROM! Det ar helt sjukt. Robert Pattinsson, Leonardo DiCaprio och Brad Pitt, slang er i vaggen. Ni har fatt hard konkurrens.

Hoppas alla har fatt en bra start pa lovet. Det kan ni tro att jag har!

Saknar er dar hemma, men vi ses snart.

Louise

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha :)

2009-04-06 @ 16:37:39
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Hanna Lindkvist

va skönt att du haft det bra :D <3333 berätta allt sen :)



svar: jo den blev lyckad vi hade riktigt trevligt :)

2009-04-06 @ 16:46:50
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0