Härliga vecka 16

Har precis kommit hem från träningen. Herregud vad jag är trött! Erika smsade och frågade om vi skulle jogga dit, och självklart sa jag "ja". På träningen blev det 10x150m. Riktigt jobbigt. Men det var kul ändå, för det kom en ny tjej. Annette heter hon och hon verkar supertrevlig. Sen skulle ju jag och Erika jogga hem, och dessutom med 1 kg vitaminsörja i handen. Jag trodde inte mina ben skulle klara det men det gjorde de.

Förövrigt är det en helt underbar vecka denna veckan:
Måndag: Lov
Tisdag: Träning
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola
Fredag: Volleybolldomare

Något som också måste nämnas är jag och Jasmine på idrotten i skolan. Vi var helflummiga! Mycket skratt och lite verkstad. Jag blev spottad i ansiktet och Jasmine blev knäad på båda benen. Ja, det är nog vi som förstår, men sjukt kul var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0