När slutet är nära

Jag är helt slut! Har precis kommit hem från ett maraton, eller inte riktigt, men 5-6 km sprang vi, jag och pappa. Den sista km var riktigt jobbig. Jag trodde jag skulle dö, eller svimma i alla fall. Men jag höll ut och lyckades till och med med en sjyst spurt i mål. Nu skakar hela jag så jag har lite svårt att trycka rätt på tangenterna.
Men när man känner att slutet är nära gäller det bara att tänka på varför man gör det, och förhoppningsvis kommer lite krafter tillbaka.

Nu ska jag in och duscha. kl 18.30 ungefär kommer tjejerna för ikväll ska vi till Buddah och partajja! Är det någon Skånebo som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Sofia

visst lägger till dig nu :)

2009-04-12 @ 21:05:28
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: Mirry

Oj shit du verkar ha tagit i från tårna, men det är riktigt gött när det är gjort!



Så snygg blogg du har förresten!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, du har då chans att vinna en länkning :)

2009-04-13 @ 10:34:37
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0