Rom dag 5

Sista dagen i Rom. På morgonen började vi med att sjunga för min syster eftersom hon fyllde 15 år. Hon fick en piercing i naveln och själva utförandet av mamma och pappa. Av mig fick hon ett kort där det stod att jag skulle bjuda henne på glassbuffé på jensens och sedan bio efter det. Därefter gjorde vi oss i ordning för att en sista gång äta frukostbuffén på hotellet.

10.15 gick bussen från hotellet mot flygplatsen. Eftersom planet inte skulle lyfta förrän tre timmar senare, satt i vi loungen och väntade ut tiden. När planet lämnade Rom 13.15 hade jag fortfarande bara ätit frukost och jag började bli lite hungrig. Men det fanns inget att äta på planet. När vi landade på Kastrup ville vi bara hem (hela familjen skulle typ träna), så jag åt inget förrän klockan 17.30. Uatn mat i 9 timmar tar på krafterna, men jag slängde i mig lite müsli och stack iväg till träningen.

Avslutningsvis vill jag säga att Romresan var helt fantasktisk, och jag vill gärna åka dit igen. Det borde ni också göra.


Födelsedagsgrisen


En avslutande bild


Kommentarer
Postat av: ' FATMA

har också lagt till dig :)

2009-04-12 @ 16:11:23
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0