12 dagar f.s. (före skolstart)

måndag tisdag ONSDAG torsdag fredag lördag söndag

Ja, idag är det onsdag om jag inte har helt fel för mig och idag händer det gejer.

11.19 (nu): Sitter jag bara och lata mig framför datorn, men snaaart ska jag göra något vettigt.
11.45: Jag antar att jag har slutat lata mig, och göra mig i ordning istället.
12.00: Det är dags att göra det som väntats påhela sommaren. RENSNING AV ALLA KLÄDER! Ni anar inte hur mycket skit där är.
15.00: Jag hoppas inte det tar mer än tre timmar för nu ska jag hjälpa Frida och Hanna med partytältet. Det är ju fest ikväll!
17.30: Sista träningen innan JSM. Jag tror jag ska träna ansatsen.
20.00: Fridas och Hannas avskedsfest! Det lär ju hålla på ett tag

Det är föresten bara 12 dagar till skolan börjar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0