4 timmar kvar

Hej allihopa! Allt bra?

Det är i alla fall strålande med mig. Jag och Erika tog precis en tur på Malmöfestivalen. Det blev ingen hennatatuering, där var ingen jag fastande för, men jag köpte en kalender och ett pennskrin. Så nu har vi suttit och fyllt i alla viktiga dagar som finns under året. När det är jullov och sånt.

Ikväll på träningen ska vi ha tester och det ser jag verkligen fram emot! Det SKA gå bra idag. Efter träningen ska jag säga hejdå till finaste Hanna och Frida. De åker till Bryssel ikväll och kommer inte hem förrän på Höstlovet!!!

I natt ska jag och Erika sova under min björk. Hmm, undra hur det ska gå. Ja, ni får ju veta imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0