Är den 23 oktober snart?



Nu åker de!
Två av mina allra bästa vänner åker till Bryssel ikväll och kommer inte hem förrän om 9 veckor. Jag vet inte hur jag ska stå ut. Tur att man inte är ensam kvar i alla fall. Jag, Malin och Kicki kan ju sörja tillsammans. Jag kommer sakna dem så otroligt mycket. En sak är i alla fall säker. Varje söndag från och med nu kl 21.00 är jag helt okontaktbar!!! För då sitter hela tjejgänget inne på Skype och snackar om veckans händelser osv.

Ha det superbra nu Frida och Hanna. Vi finns här när ni kommer tillbaka!
(Längtar redan till den 23 oktober)


Kommentarer
Postat av: Hanna-Banana

Saknar er, men vi ses snart. Hoppas allting är bra!

Hörs på Söndag! :)

2009-08-22 @ 11:50:54
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0