Sms-konveration mellan två ufo

Daniel och jag hade en sjuk sms-konversation ikväll när jag satt på bussen hem från bion. Vi såg "Sommar med Göran".

Daniel: Vem såg filmen?

Jag: Jag (såklart), Erika, Syrran och hennes kompis

Daniel: Nej, är du helt säker att det är du? ;) Kanske hänt något så att någon blev du? :o

Jag: Haha, ja det hade ju faktiskt kunnat hända :O. Tänk så är jag någon annan?

Daniel: Typ helt neger eller något? :P

Jag: Ja, men det är jag ju. Jag är ju nästan negerbrun. Du får väl se när vi ses. ;) Men då kanske jag har bytt själ?

Daniel: Men tänk då om jag kanske säger "Hej Louise" så kanske inte det är du. Helt omg!

Jag: Ja! OMG de lux! Hoppas inte det händer.

Daniel: Ja, eller hur. OMFG dubble de lux!

Jag: Asg. Men tänk så inbillar vi oss bara. Tänk om detta bara är en dröm? Aaaah! Läskigt!

...och så fortsatte det till jag blev en massmördare som ville gå och lägga mig. Gulligt eller hur!?
Filmen var i alla fall jätterolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0