Första dagen på resten av mitt liv

Då har man tagit sig igenom första skoldagen och jag måste säga att det var väldigt kul att träffa alla, även om jag inte hann snacka med alla. Ing-ulf (min metor) var vitsig som vanligt och schemat ser helt ok ut. Visst, det är ju ganska ihoptryckt och "naturarna" har det ganska mycket bättre än oss "samhälle-ekonomiare", men herregud! (!) vi överlever. Vi ska dessutom bara ha detta schemat till den 20 november tror jag det var, sen får vi ett nytt och då kan det bli precis tvärt om. (Shit, vilken lång mening, förstår om ni inte orkar läsa). Denna perioden ska jag läsa:
Idrott och hälsa A
Internationell ekonomi
Matte C
Företagsekonomi A
Företagsekonomi B
Spanska steg 4
Geografi A
Information och layout A
Specialidrott B

Efter skolan åkte jag, Philip och Erika in till stan för att lämna in min mobil och titta på klocka till Philip. Sen mötte vi
Gustav och Malin, och gick och fikade med dem! Mycket trevligt. Vid 16 åkte vi hem för att hinna till träningen.

Här är en ganska kass bild på mitt schema. Gjorde det lite roligare med hjälp av färgerna.

P.S. Mattias vill ha uppmärksamhet och ville att jag skulle nämna honom på min blogg, så nu gör jag det. Jag kan säga att Mattias var väldigt jobbig idag på träningen när han gjorde "x-box" på mig när jag var så trött att jag nästan ramlade. Men han är fin ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0