Varför stanna i Sverige?

Jag snackade lite med mina föräldrar innan om att jag vill åka till USA efter studenten och plugga, jobba och träna. Jag är så himla sugen nu när Hanna och Frida är iväg. De tyckte att det var en jättebra idé, och gav tips på något ställe i L.A som tydligen var jättebra att träna friidrott i. Så jag ska prata med syon så att jag får hjälp med allt. Måste ju söka bidrag och sånt också. Men det kommer säkert gå bra.

Men innan jag sticker till USA har jag ju faktiskt två år kvar på Sundsgymnasiet med start från och med imorgon. Och de åren kommer bli helt underbara. Sjukt kul nu när Erika börjar där också.

Ikväll är det dags för första snacket med Brysselbarnen (Frida och Hanna) på skype. Men jag och Frida har tjuvstartat lite på msn. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad häftigt att du funderat på det!Vilken upplevelse och erfarenhet det kommer bli, det tycker jag verkligen du ska satsa på!



aww, tack så mycket, haha, ja det är det :)

2009-08-23 @ 15:50:35
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0