Man orkar alltid kämpa om det finns något eller någon att kämpa för

Jag har varit flitig idag. Jag har både hunnit att träna, räkna matte, göra julkort och tränat på spanskredovisningen. Egentligen borde jag göra lite på geografiarbetet också, men jag känner att jag är värd en liten paus. Så nu ska jag slänga mig framför TV:n och titta klart på filmen "La misma luna" som vi såg på spansklektionen. Jag missade sista delen för jag var basketdomare, så jag fick låna hem den.

Nu är det bara tre jobbiga dagar kvar i skolan sen är jag fri! Då är läxorna slut och jullovet närmre än någonsin! Helgens evenemang gör att man håller motivationen uppe och kämpar på i tre dagar till!

Fredag 18/12:
- Fredagar är fredagar. De är alltid underbara
- Philip och jag ska hämta våra halsband på guldfynd
- Bowling med klassen
- Brysseltöserna är hemma!

Lördag 19/12:
- Philip och jag ska till Danmark och vara där hela dagen.

Söndag 20/12:
- Minijulafton med bästa vännerna

Kan denna helgen bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Pia

Så kul att du kikade in.. kanske kom du "hem till mig" via Spiderchick eller? :o)

Botox är en medicinsk behandling från början, men sen kom skönhetsindustrin på att den funkar mot rynkor och sånt.. Själv skulle jag ALDRIG låta dem spruta in något sådant i mitt ansikte; det är nog läbbigt med att ha det i mina onda tummar!!! ;o)



Det verkar som om du har en väldigt trevlig och mysig helg att se fram emot!!! Mys på!

2009-12-17 @ 20:49:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0