Rea - you must love it!

Efter att ha krigat om de bästa reavarorna i sex och en halv timme känner jag mig ganska slut, så ikväll ska jag bara vara hemma och mysa och ta det lugnt. Jag, pappsen och brossan ska väl spela lite rockband och så ska jag prova alla kläder jag köpte idag. Sen ska jag bara sova, för det var väldigt längesedan jag sov ordentligt.
Jag har faktiskt sovmorgon till kl 10 imorgon (!!!) och då ska jag träna.

Kan ni tänka er att jag inte har tränat friidrott på 10 dagar!? Det är nog nytt rekord, och det enda rekordet man inte vill slå. Det bli härligt att leka lite i sandlådan imorgon. Ska nog ta med spann och spade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0