Äntligen helg

Jag har träningsvärk i magen, det är typ första gången på ett år. Hihi. Men jag gjorde i och för sig 140 sit-up igår så det kan ju vara en förklaring. Det känns rätt bra i alla fall.
Jag har precis kommit hem från skolan (ÄNTLIGEN HELG). Jag tog en titt in hos Daniel också för han ska göra min nya supersnygga header. Är jättenyfiken på vad det kommer bli för något. Jag är i alla fall säker på att det kommer bli bra.

Nu händer det inte så mycket de närmsta timmarna men klockan 18.45 kommer Frida hit, för då ska vi cykla till Ica med de andra tjejerna och handla ingridienser. Vi ska därefter hem till Frida och baka, (tyvärr får inte jag äta det) och så ska vi se film. En myskväll med tjejerna. Kan det bli bättre?

Imorgon är det tävling på Atleticum. Tresteg står på programmet klockan 12.20. Det är DM och jag ska hoppa så j***a långt! Det kommer gå jättebra!

Föresten, nu känns det som att våren är på gång.
Då passar det bra med en midsommarbild från förra året!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, jag har tävlat där en gång. NCC-spelen. Sen var jag sjuk! (:

2009-02-27 @ 16:25:33
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: gossipgirl

SVAR: Ja, absolut! Som vanligt =)

xoxo

2009-02-27 @ 18:13:55
URL: http://xoxogossipgirlxoxo.blogg.se/
Postat av: gossipgirl

SVAR: Jadu, vet inte riktigt. Hehe.

xoxo

2009-02-27 @ 18:18:31
URL: http://xoxogossipgirlxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0