IDR 1 vann gruppspelet

Hej!
Dagen har varit väldigt händelserik. Den började med sovmorgon (uppkattas alltid). Cyklade till träningen halv 10, och körde ett ganska lätt pass. Sen fick jag sitta och vänta på Jasmine och Theresa eftersom de skulle med mig hem. De hade såklart inga cyklar med sig (eftersom de bor i Trelleborg) så vi fick de 3 km hem till mig.

Hemma hos mig spelade vi först plump, och sen lagade vi mat. Theresa var väldigt delaktig (not). Halv tre gick vi till Sundsgymnasiet (2,5 km) för att vara med på volleybollturneringen. Vi friidrottare lyckades rädda idrottsklassens heder genom att vinna båda gruppspelsmatcherna! Så nu är vi vidare till slutspelet. Jihoo!
Det var sjukt kul att spela och alla var superduktiga. Vi dlog både BF3 och SP2B.

Efter det fick jag cykla mina 2,5 km hem igen i snöstorm! Jag var dyng sur när jag kom hem. Nu ska jag ta en varm dusch, sen ska jag se Beck. Puss haaj!


Bild på Jasmine i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0