Livet åter normalt

Statistiken visade att det var väldigt många besökare på min blogg igår. Superkul att så många har börjat läsa!!! Det är bara att fortsätta. :)

Nu har livet återgått till det normala för idag var det första dagen i skolan efter lovet. Det var mycket trevligt. Jag träffade bland annat Frida och Hanna (två av skogsmullarna) och Daniel som alla har varit och åkt skidor på lovet. Jag fick även tillbaka en inlämning och ett prov i Samhällskunskap. Hej MVG säger jag bara!

Nu ska jag nog se klart Beck. (Orkade inte se hela igår), sen är det träning.

(P.S. Kom på att jag glömde lägga ut veckans lista igår. Så den kommer snart!)


Kommentarer
Postat av: ?

Jaa, o gissa varför så många läser bloggen....

2009-02-23 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0