Sundssamtal

Hej.
Idag har jag varit i skolan, och efter det var det Sundssamtal (utvecklingssamtal) och jag körde naturligtvis dit. Det gick jättebra. I princip MVG hela vägen. Då blir man glad. Susanne (idrottslärare) är så sjukt ball. Hon har så mycket energi att hon inte vet var hon ska göra av den.
Efter det stack jag direkt till träningen, som blev ganska flummig och mer än så. Vi började med att spela handboll. Sen körde vi några lopp, efter det lite mångsteg. Stegt men mycket skratt blev det i alla fall.

Nu ska jag duscha och plugga. Är det något bra på TV ikväll?

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Att skratta är också träning... för både mage och mun;.)

2009-02-27 @ 12:29:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack för att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! Blir jätteglad :D

2009-02-27 @ 15:37:07
URL: http://feelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0