Vallåsen och shopping

Hejhej!
Igår var jag på Vallåsen hela dagen med Erika och Jasmine, från 10-17. Det var superkul, framförallt att hoppa på alla guppen. Det var synd att det var så kallt. Mina tår och fingrar frös ihjäl. När vi kom hem åt vi fondue hemma hos Erika. Mums!


Jasmine och Erika  på Vallåsen


En av tre pistar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen började med att jag vaknade av att min brossa fick sms. Mindre kul måste jag säga. Erika kom vid 10, så vi cyklade till bussen. Åkte in till stan och shoppade massor! Ja, det var knappt några pengar kvar när vi åkte hem. Men jag är jättenöjd med mina köp. Köpte faktiskt mina första chinos.
Ett plagg blir jag nog tvungen att lämna tillbaka. Toppen från Gina tricot (finns inte på bilderna) är lite för stor. Jag får nog ta en XS istället.


Jeans: Gina Tricot 399:-
Blus: H&M 129:-


Chinos: Vero Moda 259:-
T-shirt med tryck: Gina Tricot 99:-

Kommentarer
Postat av: jasmine

Me like ! <3

2009-02-20 @ 14:17:15

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0