Vill du ha en ny header?

Hej.
Idag har jag spenderat hela min dag på Atleticum (tävlingsarenan). Tävlingen gick bra. Nytt inomhuspers i tresteg: 11.43m. Jag är jättenöjd med det fastän jag vet att jag kan hoppa längre. Jag har längre hopp i mig, men jag sparar dem till JSM nästa vecka. För där ska jag ta medalj. Det var DM så nu är jag Skånes 3:e bästa trestegshoppare.

Jag hoppas att ni har märkt att jag har en ny header! Eller hur är den fin? Specieldesignad speciellt till mig av Daniel Glifberg. Han är väl för snäll, min bästa killkompis. Han sa också att han gärna gör headers till andra, så om ni vill ha en header ska ni adda honom på msn: [email protected]. Tack än en gång Daniel <3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Väldigt tjusig header! :P och grattis till perset!

2009-03-03 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0