5.11 och ett nytt inomhuspers

Då var man hemma igen efter 6 timmar på Atleticum och invigt tävligssäsongen inomhus 2009. Dagen hade blandade känslor men mest positiva. Började med att hoppa längd kl 10.00 i morse, med bla. Erika och Melinda. Plankan stämde inte för fem öre, så det var nära att jag inte gick till final. Hoppen var över 5.20 men jag träffade inte plankan, så efter trejde omgången hade jag ett resultat på 4.86. Men jag gick vidare till finalen som siste man.
I fjärde hoppen kom äntligen ett bra resultat. 5.11 och en nytt inomhuspers! Det hoppade jag föresten två gånger. Sista blev ett långt övertramp.

Efter det tittade jag lite på de andra som tävlade, sen stack jag hem till mormor för att äta och ta det lugnt inför tresteget.
Jag trodde att tresteget skulle börja 14.20, men det visaded sig att de hade ändrat tiden till 14.45, så jag var i gooooood tid om man säger så.
De första hoppen blev rätt misslyckade. I fjärde hoppade jag 11.20 som blev det längsta för dagen. Det var pers med 30cm om man ränkar inomhusperset, men jag var ändå inte riktigt nöjd. Jag vet att jag kan hoppa mycket längre. Men detta var första tävligen och man får ta det med en nypa salt. På det igen nästa vecka!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag se en film med min söta lillebror. King Kong lär det bli.

Ha det bäst för det har jag <3



Kommentarer
Postat av: Cristin

sv; jag lägger till dig på bloglovin nu då :)

2009-01-25 @ 17:20:38
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar; awuu tak så mkt :)

2009-01-25 @ 17:20:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket hörredu! :) Hoppas du haft en fin helg!

2009-01-25 @ 20:31:33
URL: http://www.mrmrs.se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0