Nyårsdagen

Hej!
Nyår efter 10 blev katastrof. Det började bra hemma hos Frida ett par timmar, men efter 10 var det inte kul längre. Synd att förstöra nyår på det sättet, men det lär ju komma fler. Jag gör i alla fall inte om samma misstag igen. Se tolvslaget på en 70-väg mitt ute i ingenstans var inte riktigt det jag hade planerat. Tur att jag har Malin!

I morse sålde jag och Erika kvällsposten, och nu håller jag på att packa till resan. Jag längtar så otroligt mycket! Det kommer blir så himla kul.

Puss på er!


Snart är jag såhär brun igen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okeej hehe det blev lugnt igår. Satt hemma drack lite, kollade film och så :)

2009-01-01 @ 20:17:54
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0