Överraskningar!

God morgon.
Gårdagen blev hur lyckad som helst. Vi (13 glada personer) överraskade Malin och sjöng hemma hos henne. Sen tog vi bussen in till Big bowl och spelade. Jag måste säga att jag lyckades väldigt bra. 117 och 129 poäng och det innebar de två bästa resultaten av alla. Stolt.
Malin fick naturligtvis en massa presenter. Jag, Frida och Hanna gav henne ett ljus, en spegel formad som ett hjärta och en massa tuggummi.

Efter bowlingen skildes tjejerna från killarna och nästa överraskning väntade. Vi hade bokat bord på Jensens, och där satt vi hela kvällen och åt, pratade och skrattade. Jag träffade även min nästkusin där eftersom hon jobbade. Väldigt kul!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är den äntligen dags för tävling igen. Pallas-spelen i Malmö 17.30. Då hoppar jag tresteg. Jag är sjukt laddad. Det kommer gå bra idag. Synd att Erika är sjuk och missar den. Men tills dess ska jag fixa lite här hemma. Måste även plugga lite. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: erika

whiiiiiiiiiiii, ingen tävling. eller inte.

men därför blir det nya tag till nästa.

men eftersom allt det jag tränat för nu går till spillo så får du ta del av det istället.

önskar dig all lycka i världen finaste bästa vän.

GOOOOOO LOUISE, GOOO LOUISE.

2009-01-31 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0