Nobelpris i klumpighet

Detta skulle bli ett inlägg om hur underbar min tisdag var, men som jag säkert nämnt tidigare är jag världens klumpigaste människa (Hade det funnits nobelpris i klumpighet hade jag fått det - VARJE ÅR!) och hann därför inte ens sätta mig vid datorn innan jag hällde en halv liter vatten över hela mig, skrivbordet och väggen.Detta, för att en korkad jävel (som råkar vara jag) inte satte på korken på flaskan.

Så, nu till det jag hade tänkt att skriva om.
Igår (tisdag) började dagen ganska lugnt med att jag och Frida åkte och handlade på Ica. Senare på eftermiddagen stack jag och Erika och tränade styrka, lite tidigare än vanligt eftersom vi skulle hem till Frida sen. Kvällen hos Frida började med tjejmiddag, med en väldigt god men ändå misslyckad tacopaj och sedan glass till efterrätt. Vi lyssnade på Hits for kids och var allmänt töntiga.
Lite senare kom killarna, och vi körde "jag har aldrig" och sånt man gör när man träffas. Det visade sig att man inte alls vet lika mycket som man tror om människor.

Vid ett gick jag och Philip hem till mig och sov. Vi snackade i 2,5 timmar om allt och inget, innan vi tillslut somnade. Mysigt, underbart... det är bara att fortsätta beskriva. Och inte nog med det, jag är kär! Love is in the air.

Här kommer lite bilder:


Daniel hade noll koll


Lite folk


Kvällens värdinna <3


Utnämnd som "gruppens snällaste"


Daniel är sjukt söt på denna bilden, polle: no comments


Jag i Daniels brillor.
Tyvärr sista bilden för kvällen eftersom batteriet tog slut.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha lite kul, tittade runt lite på blogglovin så skrev jag in mitt egna namn så kom din blogg upp! louise nyberg, bästa namnet :D

2009-07-08 @ 22:56:36
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Louise

haha go louise! med mig är det underbart, alltid på topp :) själv då? var bor du nånstans?:)

2009-07-08 @ 23:43:20
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: camila

Ville veta vad du tycker om att jag liknar Sophia Bush från One Three Hill , skulle vara tacksam för svar :D

Tack!

Puss/Kram

2009-07-09 @ 14:54:21
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0