Rullator? Hell no!

Jag måste börja använda min kamera mer. Bara ett konstaterande. Nu har jag precis kommit hem från träningen. 40 häckhopp, 3x30 och 3x40m stod på programmet. Det var inga problem. Nu ska jag göra träningsprogram till Frida och Malin.  Här är morgondagens planer:

  • Gå upp vid 10
  • Lära mig stå på händer i minst 8 sekunder
  • Åka och handla med Frida
  • Träna med Erika
  • Laga mat och äta hemma hos Frida
  • Träffa underbara manniskor

Jag och Erika kom idag fram till att jag aldrig kommer att använda rullator eller något liknande när jag blir gammal. Jag ska minnsan klara mig själv och vara aktiv tills jag dör. Inte för att jag är nära den gränsen nu, jag är ju bara 17 men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0