Spanien, Benidorm - dag 1

Torsdagen den 9 juli
Resan

Jag älskar min kamera så jag har över 100 bilder att visa för er. Jag tar godbitarna från varje dag.
På torsdagen gick jag upp jättetidigt för att planet gick kl 9. Flygresan gick bra.


Erika bredde på sitt finaste leende när hon förstod att vi var i Spanien...



...ja, det gjorde ju jag också,



När vi kom fram var det lite molnigt. Detta är på vårt område från vår balkong.



Och här är vår supersnygga hyrbil vi resnade gatorna med. Haha.


Min och Erikas bedsoffa (intresseboken antecknar)



Love you<3



Sen gick vi till poolen och tog en massa bilder.



Haha, snacka om att Erika gjorde magplask här.



Spiderwoman nr. 1
Dessa bilderna togs inte smärtfritt!



Ingen kommentar



Vi blev drabbade av 3års-viruset.
Här är resultatet.



...



På kvällen var vi (Erika, jag och ehhens föräldrar ute och åt på "Pizza4U".
Jag tog en tacospizza. Mycket god, fast inte lika god som i Rom.



Och eftersom jag är som jag är glömde jag såklart mig nesessär.
Så det blev en provosorisk tandborstning dag 1.


Kommentarer
Postat av: Louise

aha hur gick det för honom då ? :) vilket lag?

2009-07-17 @ 15:50:45
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0