Spanien, Benidorm - dag 3

Lördag 11 juli
Shopping



Lördagen började med en härligt svettig marknad i Santa Pola
Erika checkade in lite klockor.



Det var inte bara vi som tyckte att marknad var en bra idé denna dag.



Jag gillade denna hatten. Matchar bra med linnet.



Dagens köp.
Jag: Klocka (bilden)
Armband
Flipflop
Ett par skor till
Halsband
Klämmor

Erika: Klocka (bilden)
Skor
Strumpor



Efter det blev det solning på stranden.
(Vi var tvugna att sola våra likbleka underarmar)



Sen blev det vanlig solning
Vi var ju inte allt för aktiva


Beautiful



På kvällen gjorde jag rastaflätor på Erika. Visst är jag duktig?

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-19 @ 18:29:20
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: siri

sv: åhh tack så mycket :D då får du en länkning!

2009-07-20 @ 20:27:12
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0