Bowling

Då har man varit och bowlat med klassen. Det var riktigt roligt faktiskt. Mitt lag (Philip Åberg, Emil, jag och Fredrik) vann båda omgångarna, och individuellt kom jag 3:a. Efteråt åt alla på restaurang, och det var trevligt det med.
Tidigare idag cyklade vi hela Skanör runt. Vi körde på de guppigaste vägarna vi kunde hitta såklart, så nu är min cykel mer sönder än den var innan, vilket innebär att den snart inte rullar längre. Men skam den som ger sig!

Every time I see you
tears are falling down on my cheeks
How can I miss you that much?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

men jag var ändå bäst på bowlingen! Det kräver en viss stil vetdu =P

2009-06-11 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0