En erfarenhet rikare?

När solen är framme kan man ju inte låta bli att bättra på brännan.

Okej, söndagen den 31 maj var ingen bra dag. Men jag är i alla fall en erfarenhet rikare, eller något. Nu vet jag precis hur det känns att bli dumpad av någon man tycker väldigt mycket om. Det är vekligen ingen bra känsla ska jag säga er, och den erfarenheten vill man ju knappats ha men nu är det som det är. Som tur är har jag världens bästa vänner som ställer upp i ur och skur. Ni måste ha varit änglar i era förra liv.

Måndagen den 1 juni, alltså idag, blev mycket bättre. För superchill skola. Hade jag vetat det i förväg hade jag gått hem 11.30, men nu är ju inte jag någon spådam. Jag, Hanna och Frida spenderade eftermiddagen genom att leta charterresor till nästa sommar istället. Tänk er fem 18-åriga pangbrudar på playan i Spanien. Jag säger bara, se upp!

Nu ikväll har jag varit prisutdelare på Kalvinknatet i Höllviken. Det var roligt det med. Skönt att komma på andra tankar. Men nu är jag supertrött efter mina två mil inlines i benen. Jag ska nog snart lägga mig.
Vi hörs imorgon!
God natt!

Kommentarer
Postat av: ävelicious

vad bra! det är fint här också :)

2009-06-02 @ 11:03:45
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0