Finish games

Hej!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp nu i två dagar. Knappt en minut ledig.
Hela helgen har det varit friidrottstävlingar här i Vellinge, Finish games, och jag har deltagit i tre grenar, längd, tresteg och 800m.
Igår hoppade jag längd. Vädert var perfekt. Halvsoligt och ca 1 m/s i ryggen. Perfekt! Hoppen blev därefter. 5.05 två gånger är ett resultat jag är väldigt nöjd med. Extra kul blev det när Malin, Hanna, Daniel, Pole och Filip kom och tittade.

Idag gick det lite sämre. 11.06 blev resultatet i tresteg och trots att jag vann så är jag definitivt inte nöjd. Jag har hoppat sååå mycket längre på träningen. Men längderna kommer snart. Alla kan ha en dålig dag.
14.40 var det dags för mig att springa 800m. Jag och pappa hade lagt upp en taktik som jag inte riktigt lyckades hålla. Efter 2 min och 38 s var jag i mål. Sjukt nöjd med tiden, sjukt irriterad för att jag blev trött så fort.

Nu är jag helt död i både kropp och knopp. Har precis tagit ett varm bad, och om en timme börjar Gossip girl tror jag. Fast i samma stund som jag skriver detta tänker jag "Var det inte säsongsavslutning förra veckan?" Någon som vet?
Jag vet i alla fall en som kommer lägga sig tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Veckans blogg tävling skulle ju egentligen avslutats klockan 21.00 ikväll, men då vårat internet nu ligger nere och jag fått åka till mina svärföräldrar för att låna datorn så kommer tävlingen att avslutas nu klockan 18. Jag kommer endast att berätta vem som vunnit men, är ni nyfikna på hur många röster ni fått så räkna gärna ihop dom eller fråga mig då jag har siffrorna. Jag berom ursäkt om detta på något vis blir besvärligt för er med slut tiden men hoppas att ni har överseende då det inte är något jag kunnat styra över! Kram Anna

2009-06-14 @ 18:19:05
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0