Fri, som en fågel!

Hej allihopa!
Både igår och idag har varit underbara dagar.
Igår började dagen med att jag köpte 20 bullar på Ica, som skulle mätta tre små magar. Vi (jag, Frida och Hanna) lyckades inte äta upp alla, men det blev ändå en hel del. Efter solade och snack på gröningen, gick vi hem till Frida och spelade kort. Malin var också med. Vi kollade även på resor. Det kommer ju blir en hel del framöver. :)

Senare på kvällen var jag på tre studenter; Marcel, Kajsa och Sara. GRATTIS till er!

Idag vaknade jag 09.45 och stack till skolan vid 11 för att göra klart mattearbetet. 13.30 var vi klara, så då cyklade jag hem till Malin och hjälpte henne städa. Sen träffade vi Hanna, och gjorde upp planer för kvällen. 

Föresten så har jag (eller pappa) kommit på lösningen till virusproblemet. Mitt virusskydd har slutat att fungera så det är ju därför min dator har invaderats av virus! Är det för mycket begärt med en varning när virusskyddet slutar fungera?

Nu går det inte att ladda upp bilder igen, men föreställ er tre underbara sommarbilder på mig, Hanna och Frida sedan picknickfrukosten igår. 

Kommentarer
Postat av: Frida Hansson

e det den där det ser ut som jag solar toppless? :P

<3

2009-06-06 @ 16:07:30
URL: http://friidahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0