Friidrottsskolan

Första dagen på friidrottsskolan avklarad. Allt gick jättebra förutom att jag inte har lärt mig alla namn än. Men det är inte så himla lätt att lära sig 23 nya namn på 10 min. Dessutom fick jag punktering på cykeln. Det är drygt 1 mil till Höllviken från där jag bor och när jag hade ca 3 km kvar hade jag ingen luft i bakdäcket. Jag fick gå den sista biten. Som tur var sjutsade Sebbe mig hem. Imorgon tar jag inlinesen. Då kan man inte få punka.

Snart kommer Erika och då har hon laddat ner jättebra låtar till mig som jag ska få. (Jag skrev en lista till henne igår). Snällt va?

Kommentarer
Postat av: gossipgirl

Hej! Ville bara fråga hur gammal du är..Du verkar vara väldigt mogen eller så :))

2009-06-22 @ 14:26:45
URL: http://xoxogossipgirlxoxo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Har du fått priset ännu, isf vad tyckte du om dom? =)

2009-06-22 @ 18:08:12
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0