Två pumor i Göteborg

Äntligen har JAG lite tid att bara koppla av, och skriva några inlägg om hur första veckan åå sommarlovet har varit. För jag har inte haft en minut ledig.

I tisdags hade Erika ordnat en överraskning till mig (det var hennes present när jag fyllde år). Hon och hennes pappa kom och hämtade mig 06.40, ja kolla tiden, och körde oss till bussen. Jag hade ingen aning om var vi skulle, så det var sjukt spännande. Vi hoppade av på Malmö central och fortsatte mot tågen! Det visade sig att vi skulle till GÖTEBORG! Jag som älskar Göteborg.

Efter tre timmar i tåget var vi äntligen framme. Vädert var ordagrant strålande, och vi var båda på shoppinghumör. Först gick vi inne på "femman" och sen vidare längd hela gågatan. I mellanåt fick vi stanna och fika för att fylla på med energi. Shopping är krävande!

När pengarna i princip var slut gick vi en runda och snackade och bara njöt av solen och sommarlovet. Vi var utanför Liseberg och älskade Ullevi. Vid klockan 17.00 åt vi på Jensens Böffhus och därefter var det dags att ta tåget hem igen 19.30. När vi satt och väntade på tåget blev vi attackerade av fågelskitar! Lyckligtvis träffades vi inte. Jäkla Göteborgsduvor!

Tack så jättemycket bästa Erika! Dagen blev underbar, tack vare dig. <3


På tåget. Erika <3


På tåget. Jag :)


We love GÖTEBORG <3


Fikapaus


En gigantisk fågel! Större än en hund!


Me like spårvagnar


Nya brills!


Nos gustan helados!


Erika fixar tandställningen, eller leker uteliggare, jag vet inte vad som är värst? Hihi


Nya skor!


Utanför Liseberg




Fåglarna som attackerade!


Klänning från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: linda.

hej :)

hoppas du hade en trevlig midsommar och slapp regnet! <3

Snygg klänning från gina :)

2009-06-20 @ 15:17:31
URL: http://liindhas.blogg.se/
Postat av: jasmine

det var ett väldigt sött linne du hade på dig!

2009-06-20 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0