Vem får inte följa med ut i vildmarken?

Så börjar min ringsignal, nygjord från igår. Ja, igår var den sjukaste kvällen på väldigt länge. Jag skrattade konstant i 3 timmar. Vi (Jag, Hanna, Malin, Frida och Erika) åt först på Santa Lucia och sen stack vi hem till Hanna för att planera vår vildmarksresa. Eller rättare sagt, vi ska paddla i Immeln. Det är lättare sagt än gjort, för vet ni hur mycket saker man behöver ha med sig? Vet ni också hur små kanoterna är i jämfört med packningen? Houston, we have a problem. Igår satte vi oss ner för att skriva listor på vad som ska köpas och vad ska handlas. Det är alltså på onsdag vi åker och förhoppningsvis kommer vi hem på fredag om vi inte har svalt ihjäl, åkt vilse (mycket troligt), eller blivit uppätna.

Helt plötsligt, mitt i listskrivandet och skrattandet, bestämde vi oss för att göra en ringsignal. Först gjorde vi en med beatboxing (jag rappade), men sen kom vi på ännu bättre. Jag försökte lägga upp den på youtube men det funkade inte, så jag ska försöka förklara den för er.

Melodi: Hipphipp - "Vem få inte följa med in på systemet?"

Hanna: Vem får inte följa med ut i vildmarken? Hanna, Frida, Malin, Louise, Kicki. Hanna, Frida, Malin, Louise, Kicki.
Alla: PSYCHO *Klapp klapp klapp* PSYCHO *Klapp klapp klapp* PSYCHO *Klapp klapp klapp*

Efter det hör man Hanna: "Mohaha".
Alla börjar skratta och efter 10 s skriker Hanna till.

Jag hoppas inte att det börjar ringa om jag står i kön på H&M tex.

Vi gjorde föresten också bilder till när någon ringer. Såhär snygga är vi:










Kommentarer
Postat av: Anna

Vinnaren av veckans blogg är Louise!

Grattis! Det var väldigt jämt mellan dig och en av dom andra bloggarna men du vann med en röst! =)



Alla röster ligger ute så om ni vill kolla igenom vilka som röstat på just er. Louise skicka gärna din adress till mig så ska du få hem ditt pris! =)

Undrar även om det går bra att jag länkar dig i min blogg, då jag gärna vill att mina läsare kan gå in till dig? =)

2009-06-14 @ 18:40:32
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Psycho-Hanna

hahah en av de roligaste kvällarna på länge! <3333

2009-06-14 @ 18:49:07
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/
Postat av: Fridis

håller med hanna. SJUKASTE ROLIGASTE!

bästaste bästa! <3

2009-06-15 @ 00:34:38
URL: http://friidahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0