Desperate Housewives idag kl. 21.00

Jag tycker att TV har konstiga ideér ibland, men det kanske bara är jag. Jag tittar på tre ynka program/tv-serier på vardagarna (mån-tors). Det är Mästarnas mästare på svt1, House på tv4 och Desperate housewives på kanal 5. Det konstiga är att alla dessa går på exakt samma dag, tisdagar. Det betyder naturligtvis att mina tisdag blir ännu bättre, men de två sistnämnda går ju samma tid, klockan 21.00. Kunde de inte ha spridit ut programmen lite. Jag menar, vem sätter sig frivilligt och tittar på Bygglov och Lyxfällan?
Men smart som jag är spelar jag ju in House, så kan jag titta på det på onsdagar.

Säsongspremiär av Desperate Housewives idag klockan 21.00 på kanal 5.


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Svar: awuue tack för din förklaring till varför du borde bli veckans blogg, jag kommer att meddela dig om du är någon av de 5 nominerande :)

2009-03-03 @ 18:14:58
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0