Det är långt kvar till studenten

Detta var en bra dag som blev dålig. Vet inte varför, men helt plötsligt var det precis som om någn slog mig med en träklubba. Jag blev jättetrött. Därför stannar jag hemma från powergympan idag. Bättre att vila än att överanstränga sig, även om jag hatar att ställa in träningen. (Det händer max 3 ggr om året).

Så nu har jag absolut ingenting att göra. Inte för att jag orkar göra något ändå. Jag får väl ta och läsa i min bok, eller spela något spel.

Föresten, IDR3 hade spex idag. Sjukt kul att se alla utklädda. Det är nästan så att man längtar till studenten. Eller, nä, studenten får vänta. Man vill ju inte att gymnasietiden ska ta slut innan den har börjat.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0