Ett lovande horoskop

Jag kan inte ge något recept på framgång, men däremot ett på misslyckande: Var alla till lags.
- H B Swope


Träningen gick bra. Jag stötte faktiskt lite kula, men då knäckte jag till lillfingret igen, så nu gör det ont igen.
Imorgon är jag som sagt ledig och då ska jag bara ta det lugnt. Sova länge och göra precis vad jag vill. Jag ska nog packa lite också. Det är ju inte bara att ta spikskorna och gå precis. På fredag åker vi!

Jag läste mitt horoskop i kvällspostens bilaga och såg att den passade in väldigt bra:

Oxen 24/4-21/5
Veckans tema: "Vinnarskalle"
Nu är alla förändringar av godo,
särskilt de som är ordentligt genomtänkta.
Men även spontana idéer kan få
stort gehör, du är helt klart på vinnarsidan!
Veckans bästa: Bra erbjudanden
Veckans sämsta: Oväntad kritik
Råd: Anta utmaningen

Jag gillade den understrukna meningen bäst, undra varför?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

låter mycket lovande inför helgens utmaningar :P LYCKA TILL! "break a leg" ;P

2009-03-04 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0