Skrattig dag

Ååå, vilken härlig dag. Jag har skrattat nästan hela dagen.
På spanskan var jag helt flummig, fast det var ju i och för sig hela lektionen. Men
kul var det i alla fall.
Matten var mest ett nervsammanbrott, men svenskredovisningarna var också fulla
med skratt, hihi.
Sen var det idrott, och vi spelade volleyboll en del av oss. Jasmine lyckades serva
EN gång av ungefär 100, och när hon väl klarade var det ingen som tog bollen eftersom
alla blev helt chockade. Mia tog i allt vad hon kunde, och bollen flög all världens väg
och Theresa hoppade omkring på ett ben. Ja, det var riktigt roligt.

Ikväll ska jag tävla i kula och kanske höjd. Önska mig lycka till. Det kan behövas.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Eyy! jag äger lätt på volleyboll =P jag fick faktiskt in 2 i rad (fast de var också de enda =P) och det var ingen som tog dem, sen att de andra inte var i närheten av lyckade är en annan femma =P hhaha

2009-03-13 @ 17:16:21
Postat av: Cecilia

Hahaha låter som en grym dag, sådana behövs!

2009-03-13 @ 23:16:12
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0