Veckans lista - v 10



Veckans LÅT: Only when I'm high - Wheatus
Veckans KLÄDESPLAGG: Chinos
Veckans FRISYR: Utbakad fläta
Veckans MAT: Grönsaker
Veckans HÄNDELSE: Brons på JSM!
Veckans PLANER: Mångkamps-JSM
Veckans VILL HA: Varmare klimat
Veckans SAKNAD: Hård träning
Veckans DROG: Jasmine
Veckans TRÅKIGASTE: Det nya schemat
Veckans KÖP: Mat
Veckans HUMÖR: Taggad
Veckans SJUKA: ?
Veckans KOMPLIMANG: "Grattis"
Veckans SKRATT: Jag, Theresa och Erika på hotellet
Veckans DRYCK: Mjölk
Veckans LÄNGTAN: JSM
Veckans SPAN: Ingen levande varelse
Veckans KÄNDISSPAN: Danny
Veckans SMS: "Grattis, vi är stolta över dig"
Veckans VÄNNER: Veckans vän är Johanna Adolfsson. En tjej jag inte hade träffat på flera månader men som jag träffade under helgen i Göteborg. En riktigt härlig tjej!
Veckans KÄRLEK: Medaljen

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

hör mig sjunga på bloggen & tyck till :*

jag vill ha precis DIN åsikt!

2009-03-08 @ 22:19:33
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe vilken kul ide! Kanske också borde ha en veckans lista :P



Vad gullig du är, tack för din kommentar! Vad glad jag blev

2009-03-10 @ 16:31:55
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0