Veckans lista - v12



Veckan kan summeras med att jag förmodligen inte överlevt utan solen. Den gjorde att mitt humör var på topp fastän jag inte har tränat, och haft i allmänhet tråkigt. Helgen blev toppen! Det är bara att hoppas att solen visar sig nästa vecka också. Nu ska jag på bio och se "Män som hatar kvinnor".

Veckans LÅT: Won't go home without you - Maroon 5
Veckans KLÄDESPLAGG: Leggins och tunika
Veckans FRISYR: Vanligt
Veckans MAT: Pasta
Veckans HÄNDELSE: Stan med bästa tjejerna
Veckans PLANER: Födelsedagar
Veckans VILL HA: Sommar
Veckans SAKNAD: Att ha något att göra
Veckans DROG: Solen
Veckans TRÅKIGASTE: Ingen träning i torsdags
Veckans KÖP: Klänningen på Gina Tricot
Veckans HUMÖR: Drömmande
Veckans SJUKA: Tjejerna i stan
Veckans KOMPLIMANG: "Du är en ängel"
Veckans SKRATT: Stan med tjejerna
Veckans DRYCK: Läsk
Veckans LÄNGTAN: Resan till Rom
Veckans SPAN: Spanlös vecka
Veckans KÄNDISSPAN: Edward Cullen
Veckans BÄSTA: Inga läxor
Veckans SÄMSTA: Den så kallade svenskfilmen 
Veckans VÄNNER: Daniel
Veckans KÄRLEK: Solen

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul med lista ;D

2009-03-22 @ 15:13:18
URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0