Favoriten höll hela vägen!

(Här skulle funnits en bild på Alexander Rybak, men eftersom min dator alltid jävlas med mig,
 kan man inte ladda upp bilder just nu!)


Norge tog hem hela Eurovision Song Contest med låten Fairytale. Alexander Rybak är en värdig vinnare! Norge slog poängrekord. Över 380 poäng skrapade Alexander ihop. Det förra rekordet låg på 260 poäng.
Det var inget snacka om saken om vem so skulle vinna. Norge fick poäng av samtliga länder, och 16s 12-poängare.
Island kom 2:a och Azerbaijan kom 3:a. De hade också väldigt bra låtar så de finns snart i min mobil (så fort Erika har laddat ner dem). Sverige fick vara med om ännu ett fiasko, vi börjar bli vana nu, och Malena sluade på 22:a plats.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Tänk att idag är jag 16 år och 364 dagar, och imorgon blir jag 17.
Det känns verkligen inte så, men det kommer bli jätterolig ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon slutade på en 21 plats:)

2009-05-17 @ 16:24:26
Postat av: Anonym

Jaså, 264 dagar... där ser man, inte alla som har så korta år...

2009-05-17 @ 16:34:09
Postat av: matilda

Sv: Vore ju tråkigt om det inte funkade så. Men jo, jag vet att det inte funkar så. Och anledningen till det är ju alla nyfikna jävlar som lägger sin nästa i blöt när det gäller människors privatliv...

2009-05-17 @ 20:04:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0